dinsdag 5 januari 2010

Kerstkaarten




Eigenlijk heb ik een hekel aan kerstkaarten versturen, maar aangezien ik het wél leuk vind om ze te ontvangen, ontkom ik zelf ook niet aan het schrijven ervan. Er waren jaren dat ik alleen maar zelfgemaakte kaarten verstuurde, maar dit jaar waren het er maar een paar (op het nippertje gemaakt). Via via was ik nl op het blog van MaryAnn Moss en ik raakte helemaal geïnspireerd door haar journals gemaakt met de naaimachine. En wat het genot was het, dat werken met de naaimachine (ook al heb ik geen machine die kan borduren); het ging als een tierelier! Gekliederde spuitverf op een oude kaart, een goud gespoten ster (d.m.v. sjabloon) en een achterkant van met groen/grijze blokverf bewerkt papier. Het effect was 'masterlijk' (zoals mijn dertienjarige dochter zou zeggen). En "op naar onontdekte gebieden".

Geen opmerkingen: