donderdag 8 maart 2012

Geïnspireerd

Sinds gisteren ben ik helemaal geïnspireerd door Roben-Marie Smith. Ik kwam al wel vaker op haar blog, maar gisteren zag ik een filmpje waardoor ik zin kreeg om weer met verf te kliederen.
Ik gebruikte scrapvellen met stippen (waarvan ik een heel boek heb), om alvast wat achtergrond te hebben. Verder gebruikte ik acrylverf (zij gebruikt waterverf), gesso, spuitverf en sjablonen. Een aantal vellen zijn al wat verder gevorderd. Hier zijn een paar scans van een gedeelte ervan.

Since yesterday I'm totally inspired by Roben-Marie Smith. I had visited her blog before, but yesterday I saw a video that made me wanna mess around with paint.
I used scrappaper with dots (I have a whole book of it), in order to have some background. 
Furthermore I used acrylic paint (she uses water colour), gesso, spray paint and stencils. Some of the papers are more towards a finished state than others. I made a scan of some of them.




Op haar blog had ze ook nog een ander heel interessant filmpje gemaakt door David Shiyang Liu.
On her blog she had another interesting video, made by David Shiyang Liu.




Geen opmerkingen: